Abierto ahora
09:30 - 00:00
Actualizado hace 2 meses
De acuerdo con las opiniones de los usuarios, los camareros te sirven aquí un recomendable rosbif. En esta comida rápida, puedes pedir platos para tomar fuera. Comprueba por ti mismo lo competente que es su personal. Un espectacular servicio es siempre un añadido importante. La mayoría de visitantes se han dado cuenta de que los precios son sorprendentes para lo que recibes. Si nunca has probado a comer y sentir una intensa sensación de belleza a la vez, visita Arby's y concocerás su silenciosa atmósfera. Pero los usuarios de Google han valorado este lugar y no ha llegado a una puntuación muy alta.
Opiniones de los clientes sobre platos y características
Ver todasMenos
Reseñas de visitantes en Arby's
/ 256
Agregue su reseña
David Ballew
hace 3 meses en Google
Food: 1 Service: 1 Atmosphere: 3 Order type: Takeaway Meal type: Lunch Price per person: $10–20
Randy Strain
hace 3 meses en Google
The owner definitely needs to checkout his employees here. I went through the drive thru. After the car in front of me pulled out of line and seemed angry, it was my turn. So I pull up, get asked if I’m using the mobile app which I replied no and heard nothing after. When I said hello I get greeted with a male and a female yelling hangon several times. Beyond rude and shitty. Knowing I wouldn’t be eating here, I was shitty back as well. As I sit here across the street eating my McDonald’s, it’s utter chaos in the parking lot! The drive thru line is backed up. People are turning around and there’s a traffic jam in the parking lot of angry looking people. It’s had to imagine how much money this place has lost in the last 30 minutes alone. I rarely take time to write a bad review but this place deserved a novel today Service: 1
A
Response from the owner
hace 3 meses
The behavior you described is completely unacceptable and does not reflect Arby’s values. We are deeply concerned by your report, Randy, and will investigate immediately.
Mostrar respuestas (1)
Jessica Hammons
hace 4 meses en Google
Order was completely wrong. Had to keep telling the guy at the window what we were missing. He repeated back what I ordered at the speaker but when I got my receipt I was completely missing a meal. I asked several times for ketchup and napkins and still left w/o ketchup or napkins. I would not go back to this Arby's. if I could give 0 stars I would. Food: 1 Service: 1 Atmosphere: 1
A
Response from the owner
hace 4 meses
Hi Jessica, that’s not the experience we want for our fans. We're sorry for the issues with your order and the missing items. We'll be sure to review this with our team to prevent this from happening again.
Mostrar respuestas (1)
Todas las opiniones
$$$$
Rango de precios por persona
$10-$20
© OpenStreetMaps
contributors
Dirección
520 W Main St, Jenks, Oklahoma, Estados Unidos
Características
Tarjetas de crédito aceptadas
Entrega
Para llevar
Accesible para sillas de ruedas
Estacionamiento
Horario
| LunesLun | 09:30-23:30 |
| MartesMar | 09:30-23:30 |
| MiércolesMié | 09:30-23:30 |
| JuevesJue | 09:30-00:00 |
| ViernesVie | 09:30-00:00 |
| SábadoSáb | 09:30-00:00 |
| DomingoDom | 09:30-23:30 |
Página web
Reportar un error de datos