¡Encuentra los mejores restaurantes! Para negocios

Gusti Restaurant

Añadir a la lista de deseos
Añadir para comparar
1197 votos
Abierto ahora 11:30 - 21:00
Actualizado hace 22 días
Añade una foto
152 fotos
Vídeo de Gusti Restaurant
Comida en Gusti Restaurant
El interior de Gusti Restaurant
Sándwiches club en Gusti Restaurant
Costillas de cerdo en Gusti Restaurant
Mire esta imagen de Gusti Restaurant
Tómate una pizza en Gusti Restaurant
Platos en Gusti Restaurant
Comida en Gusti Restaurant
Platos en Gusti Restaurant
Comida en Gusti Restaurant
Platos en Gusti Restaurant
Comida en Gusti Restaurant
Platos en Gusti Restaurant

Las cocinas australiana e italiana son lo que a sus clientes más les gusta en este restaurante. Te va a encantar su comida, en particular su sabroso salmón frito, sus generosas salchichas y su tierno solomillo. Puedes pedir un atrayente helado, unas bien preparadas tortitas y un singular plum-cake. El vino es excelente en Gusti Restaurant. Aquí puedes tomarte un recomendable frappé de chocolate o un buen café frío.

Ven a este lugar si quieres celebrar tu aniversario, boda o fiesta de cumpleaños. Su abnegado servicio es un gran añadido. Los usuarios de Google le han asignado una nota de 4,2 a este lugar.

Opiniones de los clientes sobre platos y características

Ver todasMenos

Valoraciones de Gusti Restaurant

Reseñas de visitantes en Gusti Restaurant

/ 638
Traducir comentarios
Servicio no disponible temporalmente Vuelva a intentarlo más tarde.
Agregue su reseña
Elisabetta Papalia Solicitar eliminación de información
Ryan and Basant serviced us at Gusti restaurant and was very friendly and professional. They have lots of knowledge are great conversationist. Thank you for your great service today and food was great too. Highly recommend, look forward to returning Meal type: Lunch Price per person: $60–80 Food: 5 Service: 5 Atmosphere: 5
G
hace 3 meses
Hello Elisabetta, We're delighted to hear that Ryan and Basant made your visit so enjoyable with their friendly, professional service and engaging conversation. We'll be sure to share your kind words with them that they'll be thrilled to know made such a positive impression. We're also glad you loved the food! Thank you for your recommendation and great review, we look forward to welcoming you back again soon! Crowne Plaza Perth team.
Mostrar respuestas (1)arrow
Rachelle Warnar Solicitar eliminación de información
Gusti is located inside of the Crowne plaza , we have been staying at the hotel since Wednesday last week, (and are her for the week) during our stay we decided we would pay for a buffet breakfast each more , which was convenient, before heading out to explore Perth, Day one at breakfast I stated I had a serve allergy to onion , the was either onion cooked in my meal or cross contamination with onion , resulting in being very ill, we had going down and spoken the executive chef, expand what had happen , , 2nd day was fine as I just had fresh fruit, 3rd day breakfast was fine , 4th morning onion contamination had happen again, which resulted in being sick, last night I arranged room service , and ordered warm olives that’s had onion through out the dish which was send back, this morning Day 5 head down to breakfast , which I asked the waiter do you know who I am , and advised the concerns we had yesterday, we was than greeted by the executive chef, again to him our concerns regarding cross contamination/ onion in my meals , i requested a big breakfast with no egg, no chicken sausage, and requested hash browns , baked beans grilled tomato and bacon which I did receive , upon eating the my meal , it was contaminated with hair , which I removed from my mouth, I than seen the waiter about my meal that it had hair and he asked where is the hair I advised was in the napkin with the food, he requested me to get the hair our so I could see it, i gave him the napkin and said here you go have a look for yourself.I also told him the bake beans takes like tomato paste, and was not able to eat it, I didn’t get my bacon or my has brown I got tossed potato’s , please refer to my photo of my big breakfast Very disappointed . This is my first holiday after an incredibly difficult 14 months of recovery, during which I underwent seven operations and hospital admissions. Due to ongoing medical issues, I have been specifically advised by my doctors not to consume onion, as it can cause serious complications and significant irritation to my stomach and intestines Meal type: Breakfast Price per person: $20–40 Food: 1 Service: 1 Atmosphere: 3
G
hace 3 meses
Hi Rachelle, Thank you for taking the time to share your feedback. We are very sorry to hear that you have not felt well during your dining experiences with us at Gusti and sincerely regret the distress this has caused you. From your first breakfast, when you informed our team of your onion allergy, our executive chef took steps to personally prepare your meals to minimise the risk of onion exposure and cross-contamination. We understand how serious your dietary requirements are, and we apologise if at any point this did not meet your expectations or caused you concern. Regarding your room service order, we apologise for any misunderstanding around your dietary requirements at the time of ordering. We were not informed during the ordering process of the dietary requirement and while we always aim to confirm specific allergy needs, we acknowledge that this may not have been clearly communicated in this instance and are sorry for any resulting inconvenience. On your final breakfast, our executive chef did discuss adjustments with you, including substituting items such as hashbrowns to potato to reduce cross-contamination risk and preparing certain items fresh. We are sorry if there was any confusion or if your meal did not fully meet what you had requested. In relation to your concern about a hair found in your meal, our team sincerely apologised at the time and only asked to see it so we could properly investigate the matter. We understand you were upset, and we regret if this request added to your frustration. We only asked as we could not find any hair on your napkin or plate. Your comments have been shared with our culinary and service teams for further review and improvement. Crowne Plaza Perth Team
Mostrar respuestas (1)arrow
Vanessa Cayo Solicitar eliminación de información
Amazing restaurant right in front of the Swan River. The service was excellent and our waitress Mind was really attentive and friendly. We ordered the truffle ravioli, prawn risotto and the beef, and everything was absolutely delicious. The dishes were well presented and the portions were generous. We’ll definitely be back Meal type: Dinner Price per person: $40–60 Food: 5 Service: 5 Atmosphere: 5
G
hace 3 meses
Good morning Vaness, Thank you for your fantastic review! We're thrilled to hear you enjoyed your dining experience with us. It's wonderful to know that Mind provided attentive and friendly service, and that you loved the truffle ravioli, prawn risotto, and beef dishes. We take great pride in the presentation, quality, and portion sizes of our meals, so your feedback means a lot to our team. We truly appreciate your support and look forward to welcoming you back for another memorable meal by the Swan River soon! Crowne Plaza Perth team.
Mostrar respuestas (1)arrow
$$$$ Rango de precios por persona A$40-A$60
Gusti Restaurant en el mapa
© OpenStreetMaps contributors
54 Terrace Rd
East Perth, Australia Occidental, Australia
Dirección
54 Terrace Rd, East Perth, Australia Occidental, Australia
Características
Asientos al aire libre Tarjetas de crédito aceptadas Wifi Accesible para sillas de ruedas Estacionamiento Reserva Para llevar
Horario
LunesLun 06:30-09:30
11:30-21:00
MartesMar 06:30-09:30
11:30-21:00
MiércolesMié 06:30-09:30
11:30-21:00
JuevesJue 06:30-09:30
11:30-21:00
ViernesVie 06:30-09:30
11:30-21:00
SábadoSáb 07:00-10:00
11:30-21:00
DomingoDom 07:00-10:00
11:30-21:00
Instagram
@gustiperth
Reportar un error de datos

Platos apetitosos en East Perth

Características del restaurante en East Perth

Actualizado el: