La cocina italiana es famosa en todo el mundo, y sus clientes te aconsejan que la degustes en esta pizzería. Invita a tus personas queridas y comed su bien trabajada pizza de ajo, sus caseros nudos de ajo y su tierna pizza sin gluten. La flia de My Roma Pizza no es muy del agrado de sus usuarios.
La comida a domicilio es una de las estupendas ventajas de este lugar. Su paciente personal te recibe en este lugar todo el año. Su cuidado servicio es siempre un placer. Vas a pagar unos precios sorprendentes para el sabor y el ambiente que te ofrecen. Su hogareña atmósfera deja una impresión inmejorable en sus críticos. Los usuarios de Google que visitaron esta pizzería afirman que la valoración más adecuada es 4,2.
Opiniones de los clientes sobre platos y características
Ver todasMenos
Reseñas de visitantes en My Roma Pizza
/ 260
Agregue su reseña
Lamar Reed
hace 4 meses en Google
This pizzeria has delicious pizza with crispy crusts, fresh toppings, and tangy sauce... They also have quick delivery, fresh ingredients, and clean environment. This is a must try..owner Is great! Employees are as well.. Food: 4 Service: 4 Atmosphere: 4
Gary Rossmann
hace 5 meses en Google
Purchase cheesesteak cheese, fries and breaded mushroom pieces. Told us 45 minutes. It was over an hour and a half. Called them they said that the food is in a heated carrier. We finally got the food cold. The mushrooms the coating was falling off of them and they were ice cold. The fries were all soggy. Called them and they said they would not refund our money and they didn't care what we did. They are very rude. So we're out $26.69. They want to give us a credit to the store. We told them that we didn't want to deal with them ever again. Basically told us to pack sand and stole $26.69 from us. Service: 1
M
Response from the owner
hace 4 meses
Hi Garry We sincerely apologize again for your experience. After reviewing the situation, we have processed a full amount of your order. Please allow few business days for the refund to appear on your bank. We appreciate on your feedback.
Mostrar respuestas (1)
Jayfella
hace 5 años en Google
Wings were cold and not well done like I asked, pizza was lukewarm almost to where I feel like they gave me somebody else’s order who cancelled or didn’t pick it up. I spend $38, my Roma pizza really has to do better. Especially when they are charging top doller. Sad to say I won’t order here anymore. First and last time. I though I’d try somebody new but ended up being very disappointed
Todas las opiniones
© OpenStreetMaps
contributors
Dirección
1008 Lafferty Ln, Dover, Delaware, Estados Unidos
Características
Entrega
Para llevar
Tarjetas de crédito aceptadas
Accesible para sillas de ruedas
Reserva
Horario
| LunesLun | 10:00-22:00 |
| MartesMar | 10:00-22:00 |
| MiércolesMié | 10:00-22:00 |
| JuevesJue | 10:00-22:00 |
| ViernesVie | 10:00-23:00 |
| SábadoSáb | 10:00-23:00 |
| DomingoDom | 11:00-22:00 |
Página web
Reportar un error de datos