CerradoAbre a las 16:00
Actualizado hace 5 días
En este restaurante te servirán recetas de cocina china. S R Kitchen te agradará con sus sorprendentes albóndigas de ternera, sus atrayentes gambas fritas y su perfectamente elaborado arroz frito con huevo. A sus clientes no les gustan las galletas de este lugar.
El servicio de entrega a domicilio es una de las grandes ventajas de este lugar. Comprueba por ti mismo lo contento que es su personal. Su cuidado servicio es prueba del alto nivel de calidad de este restaurante. Sabemos que aquí los precios son adecuados. Pero S R Kitchen no ha llegado a una puntuación muy alta por parte de los usuarios de Google.
Opiniones de los clientes sobre platos y características
Ver todasMenos
Reseñas de visitantes en S R Kitchen
/ 197
Agregue su reseña
A
Solicitar eliminación de información
Alex Sander
hace un mes en Google
The food order and the egg rolls are mommas from a box not homemade…how do I know same one in the freezer at home no cookies sent the wonton tasted burnt and the rice fried was cold and tasted like rice warmed up in microwave tasted old. Food: 2 Service: 3 Atmosphere: 1
C
Solicitar eliminación de información
Cigarbear M
hace un mes en Google
It has been a while since i have ordered from here. The price is not great value for the amount of food you receive. I ordered a large rice, and it was a small size, the food all tasted flat, bland zero flavour. If this store is now MSG free, they should post that. I won't order from there again. Food: 2 Service: 5 Atmosphere: 5
C
Solicitar eliminación de información
Charean Sylvester
hace 3 años en Google
I VERY rarely make a public complaint but I had to share how absolutely horrific customer service with S R Kitchen on Rochdale was. We were pretty regular customers and ordered a meal this evening, when my food arrived it was cold, soggy, and the chicken tasted freezer burnt. We called and explained and ask for either an exchange for fresh cooked food or a refund for the meal (and give them the meal back) given this is a rare occurrence. Instead the cook, who also said he was the manager and part owner when I asked to speak to them - gave excuse as to why the food was freezer burnt, mushy and cold. I offered to come pick it up fresh as one excuse was the “20 minute drive” which google maps says I live closer than that. However, he maintained that their food was always a final sale NO possible substitutions or refunds EVEN if there was something wrong with the food. He said “this rarely happens” to which, I responded that we have ordered there for years and also never complained about an issue before - so considering this was our first call with an issue it would be good customer service practice to assist in these situations. He maintained that he DID NOT charge us for their service instead all they charge is for “supplies and labour”. I let him know this was terrible customer service and I would be leaving a public review to which he THREATENED to sue me via his lawyer if I did so. **** Adding this to respond to the comment that SR replied with - Dude, are you for real? All of what you’re saying is completely untrue and you have done nothing but talk down to your other reviewers. Also, no one said anything about Black Friday? Nor did I say I spent all my money on Black Friday? I said, “this time of year with Christmas expenses, given some people are short on funds - if they are placing an order with a business it should be for their money’s worth”. No where at any point did I specify my finances. You’re saying I couldn’t afford to pay for the food that I did in fact PAY for but the entire complaint was that I had PAID for food that was extremely terrible. Further to that, you’re saying I call places to get free food and refunds? This comment alone is just wild. I offered to bring the food back to your restaurant I.E not free food if I’m returning said food to you, (also not free food when it ended up in the garbage). The entire post you made makes no logical sense. You’re a business owner and how you’ve continued to respond to reviews by customers that weren’t happy with service has been completely unprofessional from what I have seen and read. Also, if I “spent all my money” from “Black Friday shopping” man, I wouldn’t have ordered Dewdney Gardens right after to replace this awful meal - which I would HIGHLY recommend over S R Kitchen. **** Editing again as S R conveniently took out everything they said, that was pointed out in the above paragraph to be illogical which speaks volumes and shows this business’s dishonesty and lack of care for customer concerns. Given you say you were only serving us at that time and the quality was so lacking in speaks to your flailing business and it must be why you feel the need to rip off customers. Man you are something else dude. Service: Delivery Price per person: $10–20
S
Response from the owner
hace 3 años
Charean,I would like you to know that we have ZERO tolerance to verbal abuse policy. The moment you start swearing, insulting and yelling at our manager, you are permanently banned from the restaurant. Therefore, there is no servicewill be provided to you including taking orders, exchange or credit.Regarding your comment, your food was 100% freshly made to your order and delivered to you promptly. If you ordered during supper rush, your order may take longer, but your order around 9pm, the whole restaurant was serving you and only you. You were just anger that you couldn’t take advantage of us. Anyway, we won’t further discuss about your lies. We wanted the public to know one more thing, you said "who has money after Black Friday, whenever I complaint at other places, I always get free food or money back". I understand you spent most of your money on Black Friday, but we will not encourage your kind of behaviour at our restaurant. Have a good day! BTW, at least use some manners when you are obviously trying to take advantage of people.
Mostrar respuestas (1)
Todas las opiniones
China, Opciones vegetarianas
$$$$
Rango de precios por persona
CAD 10-CAD 20
© OpenStreetMaps
contributors
Dirección
6843 Rochdale Blvd, Regina, Saskatchewan, Canada
Características
Tarjetas de crédito aceptadas
Accesible para sillas de ruedas
Entrega
Para llevar
Reserva
TV
Horario
| LunesLun | Cerrado |
| MartesMar | Cerrado |
| MiércolesMié | 16:00-22:00 |
| JuevesJue | 16:00-22:00 |
| ViernesVie | 16:00-22:00 |
| SábadoSáb | 16:00-22:00 |
| DomingoDom | 16:00-21:00 |
Página web
Reportar un error de datos