Sus sorprendentes tortitas de patata, sabroso beicon y singular salchicha de pollo te van a saber increíblemente bien. Pide unos bien preparados crepes, unos perfectamente elaborados scones o un casero helado en este restaurante. El café frío de Star Cafe no es muy del agrado de sus visitantes.
Vas a llevarte un buen recuerdo de este lugar, puesto que es famoso por su gran servicio y su amable personal, siempre dispuesto a ayudar. Podemos recomendar este establecimiento por sus precios justos. En este lugar, sus clientes disfrutan de una atmósfera atrayente y de una decoración agradable. Un 4,1 es lo que este restaurante ha logrado según el sistema de valoraciones de Google.
Opiniones de los clientes sobre platos y características
Ver todasMenos
Reseñas de visitantes en Star Cafe
/ 549
Agregue su reseña
S
Solicitar eliminación de información
Santiago Garcia
hace 8 años en Google
Servicio rápido, trabajadores agradables
V
Solicitar eliminación de información
Valery Dayane
hace 3 meses en Google
Terrible, awful, and nasty experience at this restaurant. The food is greasy and yucky, the staff is ridiculously mean, and don’t even get me started on the management. “Happy” (or whatever her name is) is weird. Would not recommend eating here at ALL! Food: 1 Service: 1 Atmosphere: 1
S
Response from the owner
hace 3 meses
hi, Valery, i’m so sorry to hear that, can i know what happened? i am the manager of the restaurant. i left restaurant at 12:50 today , and i didn’t hear any complaints before that.could i get more information? if you are willing please send an email to Starcafe888@hotmail.com! thanks a lot.
Mostrar respuestas (1)
J
Solicitar eliminación de información
Jake Barker
hace un año en Google
Star Cafe? More Like No-Star Cafe – A Hair-Raising Experience (Literally) If you're looking for an overpriced exercise in patience, disappointment, and involuntary hair consumption, then Star Cafe is your spot. For the rest of us who enjoy edible food and basic human decency, avoid this place like a cold cup of instant coffee. Let’s start with the drink fiasco. One of us ordered a coffee—you know, that hot, caffeinated beverage found at literally every diner since the dawn of breakfast—and what came out? A Coke. After correcting the server, the coffee finally arrived... eventually. That slow, inattentive service became the theme of the entire visit. Drink refills? Rare. Communication from staff? Nonexistent. Our table felt like a forgotten side quest in their poorly managed simulation. As for the food, it took over an hour to arrive. That might be excusable if what came out was worth waiting for. Spoiler: it wasn't. Bland, lukewarm, and uninspired—I've had more flavorful meals at Denny's or IHOP. And as a cherry on top of this depressing sundae, multiple sides didn’t even make it to the table until we had already finished eating. But wait—it gets worse. Three of us found hairs in our food. And not even the kind you can convince yourself maybe came from your own head. No—foreign, mystery hairs. Curious, I peeked into the kitchen (something I now regret), and surprise! Not a single hair net in sight. Honestly, it looked like a scene from a bad reality show where the health inspector is about to barge in. When we brought this nightmare to the staff's attention, their response? A casual attempt to charge us full price—about $90 for all of our meals that made us all lose our appetite. After some negotiation, they knocked off 20%, but honestly, they should’ve been paying us for sticking it out. Bottom line: Star Cafe has earned a spot on my “never again” list. Save yourself the disappointment (and the hairballs) and head anywhere but to Star Cafe. Meal type: Brunch Price per person: $10–20 Food: 1 Service: 1 Atmosphere: 1
S
Response from the owner
hace un año
I’m very sorry that this happened to you.. As I said in the previous review to your friend if you would have spoken to your serve and made your problem known we could have resolved it for you to everyone’s satisfaction, we take our jobs very seriously and our customers happiness as well .. for being so disappointed you ate all your food and didn’t say anything until you left! We can’t help make things better if we don’t know the problem!! Also when things are a blatant lie it’s hard for us to ADA the issue.. yes we were super busy.. yes the food may have taken a little while but so did everyone else’s.. your bill was $70 and that’s with a 25% discount.. I’m sorry you weren’t happy t we tried and that’s all we can do ..
Mostrar respuestas (1)
Todas las opiniones
$$$$
Rango de precios por persona
$10-$20
© OpenStreetMaps
contributors
Dirección
1540 State St, Clearfield, Utah, Estados Unidos
Características
Tarjetas de crédito aceptadas
Reserva
Entrega
Para llevar
Accesible para sillas de ruedas
TV
Horario
| LunesLun | 07:00-14:00 |
| MartesMar | 07:00-14:00 |
| MiércolesMié | 07:00-14:00 |
| JuevesJue | 07:00-14:00 |
| ViernesVie | 07:00-14:00 |
| SábadoSáb | 07:00-14:00 |
| DomingoDom | 07:00-14:00 |
Página web
Reportar un error de datos